NDT/Bobath -vauvaterapiakoulutus 2021 Oulussa (koulutus siirtyy vuodelta 2020 Korona pandemian aiheuttaman epävarmuuden vuoksi)

NDT/Bobath – vauvaterapiakoulutus 2021Oulussa
C – tason koulutus NDT/Bobath – peruskoulutuksen käyneille terapeuteille (koulutus siirtyy vuodelta 2020 Korona pandemian aiheuttaman epävarmuuden vuoksi)

Aika:    1. jakso   15.-24.3.2021     2. jakso 3.-11.5.2021

Tavoite: Koulutuksen tavoitteena on, että osallistuja kehittää taitojaan vauvaikäisen (0-18 kk) kokonaiskehityksen havainnoinnissa ja analysoinnissa sekä terapian suunnittelussa ja toteutuksessa niin, että osaa tarvittaessa muuttaa terapian kulkua huomioiden myös vanhempien ja ympäristön osuuden. Koulutus antaa lisävalmiuksia terapeuttien analysointi- ja työskentelytaitoihin varhaisterapiassa NDT/Bobath -lähestymistavan mukaisesti.

Kohderyhmä: Fysio-, puhe- ja toimintaterapeutit.

Osallistujan tulee olla Suomen NDT – yhdistys ry:n jäsen. Jos et ole vielä jäsen, hae jäsenyyttä ilmoittautumisen yhteydessä lähettämällä postia: suomenndtyhdistys@gmail.com

Vastuukouluttajat:

Kaija Niemi NDT/Bobath seniori-kouluttaja, vauvaterapiakouluttaja

Pia Keränen NDT/Bobath seniori-kouluttaja, vauvaterapiakouluttaja

Reetta Tuomisto, NDT/Bobath-kouluttaja, vauvaterapiakouluttaja

Koulutuksen laajuus: 5 opintopistettä sisältäen 15 lähiopetuspäivää ja itsenäistä opiskelua ennakko- ja välitehtävän muodossa.

Koulutuksen hinta: 2300 euroa

Ilmoittautumiset: Ilmoittautumisaika päättyy 15.1.2021. Sitovat ilmoittautumiset: piajohannakeranen(at)gmail.com

Hakemuksessa mainitaan terapeutiksi valmistumisvuosi, NDT/Bobath- peruskoulutuksen suorittamisvuosi ja yksi sen kouluttajista sekä työkokemus sen jälkeen.

Koulutukseen otetaan korkeintaan 20 osallistujaa. Osallistujat saavat tarkempaa tietoa hakuajan umpeuduttua.

Koulutuksen peruutusehdot: Sitovan ilmoittautumispäivän umpeutumisen jälkeen peruutuksista veloitetaan 50 % koulutuksen kokonaishinnasta. Sovi kouluttajien kanssa järjestelyistä, mikäli esteellisyys osallistumiseen ilmenee.

Yhdistys voi perua koulutuksen vähäisen osallistujamäärän vuoksi.

Tiedustelut: piajohannakeranen(at)gmail.com tai 0405952113

www.ndt – yhdistys.ry