NDT/Bobath -vauvaterapiakoulutus 2020-2021 Oulussa

NDT/Bobath – vauvaterapiakoulutus 2020-2021
C – tason koulutus NDT/Bobath – peruskoulutuksen käyneille terapeuteille

Aika:    1. jakso 23.11. – 2.12.2020       2. jakso 11.01. - 19.01.2021

Tavoite: Koulutuksen tavoitteena on, että osallistuja kehittää taitojaan vauvaikäisen (0-18 kk) kokonaiskehityksen havainnoinnissa ja analysoinnissa sekä terapian suunnittelussa ja toteutuksessa niin, että osaa tarvittaessa muuttaa terapian kulkua huomioiden myös vanhempien ja ympäristön osuuden. Koulutus antaa lisävalmiuksia terapeuttien analysointi- ja työskentelytaitoihin varhaisterapiassa NDT/Bobath -lähestymistavan mukaisesti.

Kohderyhmä: Fysio-, puhe- ja toimintaterapeutit.

Osallistujan tulee olla Suomen NDT – yhdistys ry:n jäsen. Jos et ole vielä jäsen, hae jäsenyyttä ilmoittautumisen yhteydessä lähettämällä postia: suomenndtyhdistys@gmail.com

Vastuukouluttajat: Kaija Niemi NDT/Bobath seniori-kouluttaja, vauvaterapiakouluttaja sekä Pia Keränen NDT/Bobath-kouluttaja, vauvaterapiakouluttaja

Koulutuksen laajuus: 5 opintopistettä sisältäen 15 lähiopetuspäivää ja itsenäistä opiskelua ennakko- ja välitehtävän muodossa.

Koulutuksen hinta: 2300 euroa

Ilmoittautumiset: Ilmoittautumisaika päättyy 6.11.2020. Sitovat ilmoittautumiset: piajohannakeranen(at)gmail.com

Hakemuksessa mainitaan terapeutiksi valmistumisvuosi, NDT/Bobath- peruskoulutuksen suorittamisvuosi ja yksi sen kouluttajista sekä työkokemus sen jälkeen.

Koulutukseen otetaan korkeintaan 20 osallistujaa. Osallistujat saavat tarkempaa tietoa hakuajan umpeuduttua.

Koulutuksen peruutusehdot: Sitovan ilmoittautumispäivän umpeutumisen jälkeen peruutuksista veloitetaan 50 % koulutuksen kokonaishinnasta. Sovi kouluttajien kanssa järjestelyistä, mikäli esteellisyys osallistumiseen ilmenee.

Yhdistys voi perua koulutuksen vähäisen osallistujamäärän vuoksi.

Tiedustelut: piajohannakeranen(at)gmail.com tai 0405952113

www.ndt – yhdistys.ry