MANUAALISEN TERAPIAN MAHDOLLISUUDET CP-VAMMAISEN TERAPIASSA

Koulutus sisältää teoriaa rangan ja raajojen anatomiasta ja biomekaniikasta, käytännönharjoituksia nivelten mobilisoivasta käsittelystä ja lihasvenytyksistä sekä demonstraatioita CP-vammaisten terapiasta.

Aika: 21.-23.3.2018 ja 19.-20.4.2018

Paikka: Tampere, Fysios Terapia-team Oy:n tilat, Pyhäjärvenkatu 5 A

Tavoite: Kurssilainen oppii hyödyntämään manuaalisen terapian keinoja CP-vammaisen terapiassa ottaen huomioon jokaisen vammaisen yksilölliset ominaisuudet.

Kohderyhmä: Fysioterapeutit, toimintaterapeutit, puheterapeutit ja muut asiasta kiinnostuneet Osallistujan tulee olla Suomen NDT-yhdistys ry:n jäsen.

Jos et vielä ole jäsen, hae jäsenyyttä sähköpostitse: suomenndtyhdistys(at)gmail.com.  www. ndt-yhdisty.fi  -> yhdistys -> jäseneksi.

Kouluttajat: Pekka Anttila, fysioterapeutti, OMT-kouluttaja Kaija Niemi, fysioterapeutti, NDT/Bobath Senior Tutor

Koulutuksen laajuus: 2 opintopistettä sisältää viisi lähiopetuspäivää ja itsenäistä opiskelua ennakkolukemisen ja välitehtävän kautta.

Koulutuksen hinta: 800€ (sis. 0% ALV)

Koulutuksen järjestää: Suomen NDT-yhdistys ry

Sitovat ilmoittautumiset: 23.2.2018 mennessä sähköpostitse: kaija.niemi7(at)gmail.com

Koulutukseen mahtuu 20 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä.

Koulutuksen peruutusehdot: Sitovan ilmoittautumispäivän umpeutumisen jälkeen peruutuksista veloitamme 50% koulutuksen kokonaishinnasta. Kurssin alettua sitoudut maksamaan koko kurssimaksun. Sovi kouluttajien kanssa järjestelyistä, mikäli esteellisyys osallistumiseen ilmenee. Yhdistys voi perua koulutuksen vähäisen osallistujamäärän vuoksi.

Tiedustelut: Kaija Niemi, puh. 040-7186990, kaija.niemi7(at)gmail.com

21.03. - 20.04.2018