KOULUTUSTA LASTEN KANSSA TYÖSKENTELEVILLE NDT/BOBATH -TERAPEUTEILLE LEIKKI-IKÄISEN MAHDOLLISUUDET SAAVUTTAA LAAJA TOIMIJUUS LIHASJÄNTEYSPULMISTA HUOLIMATTA

B – tason koulutus

Motto: Mahdollisuuksien näkeminen

Aika: 11 – 13.4.2018

Paikka: Helsinki

Kohderyhmä: NDT/Bobath-terapeutit. Osallistujan tulee olla Suomen NDT-yhdistyksen jäsen. Jos et vielä ole jäsen, hae jäsenyyttä ilmoittautumisen yhteydessä sähköpostiosoitteeseen suomenndtyhdistys@gmail.com

Ilmoittautumisen yhteydessä kerro milloin ja missä olet suorittanut NDT/Bobath –perusopintokokonaisuuden ( =”NDT/Bobath –kurssi”) ja kuka on ollut kurssin kouluttajana.

Koulutuksen tavoitteena on, että osallistujan terapiatyöskentelyssä tarvittavat taidot ja analysointikyky syvenevät. Osallistuja saa työkaluja perustella ja selittää terapiaan liittyvää päätöksentekoaan. Koulutuksen aikana harjoitellaan sitä miten poikkeavasta lihasjänteydestä huolimatta leikki-ikäinen lapsi voi kokea ikätasoistaan leikkimistä ja liikkumista. Miten liikkumisen kehittymisen tukeminen lapsen arkiympäristössä laajentaa toimijuuden mahdollisuuksia leikki-ikäisellä, jolla on CP-vamma? Miten lapsen oma tietoisuus omista kyvyistään kasvaa ja mikä tämän mahdollistaa?

Kouluttajat: NDT/ Bobath – seniorikouluttajat Päivi Korpinen, Karla Pesonen-Wikman, Kaija Niemi, Pia Keränen

Koulutuksen laajuus: 1 opintopiste

Koulutuksen hinta 500 euroa

Sitovat ilmoittautumiset: Karla Pesonen-Wikman 26.2.2018 mennessä  karla.pesonen(at)gmail.com