Koulutusta lasten kanssa työskenteleville: NDT/Bobath –terapeutti työskentelynsä sanoittajana – ”onko se niin tarkkaa..”

Koulutusta lasten kanssa työskenteleville:
NDT/Bobath –terapeutti työskentelynsä sanoittajana – ”onko se niin tarkkaa..”

Kolmen päivän päivityskoulutus NDT/Bobath –terapeuteille  (B-taso)

Koulutuksessa tarkastellaan NDT/Bobath –ajattelua nykyaikaisten liikkumisen säätelyn ja oppimisen teorioiden näkökulmasta.  Harjoitellaan käytännössä ennakkotehtävien esimerkkien avulla miten toimijuuden kehittymiseen voidaan vaikuttaa ohjaamisen keinoin.  Yhdistetään teoriaa ja fasilitaation keinoja. (Fasilitaatio/fasilitoituminen = liikkumisen ohjaaminen ja oppiminen palaute-ennakointijärjestelmän avulla)

Aika:  9-11.5.2019

Paikka:  Helsinki

Tavoite:  NDT/osaaminen päivittyy (esimerkiksi, jos NDT/Bobath –perusopinnoistasi on jo aikaa).  Päivittymisen myötä saat työkaluja terapian tarpeen ja toteutuksen perusteluille.  Terapiassa harjoitteleva yksilö hyötyy terapeutin monipuolisista ohjaamistaidoista.

Kohderyhmä:   NDT/Bobath –terapeutit.  Osallistujan tulee olla Suomen NDT-yhdistys ry:n jäsen.  Jos et vielä ole jäsen hae jäsenyyttä www.ndt-yhdistys.fi->yhdistys->jäseneksi

Kouluttajat:  NDT/Bobath -kouluttajat  Karla Pesonen-Wikman, Reetta Tuomisto, Päivi Korpinen

Koulutuksen laajuus:  Yksi opintopiste, sisältäen kolme koulutuspäivää ja ennakkotehtävän

Koulutuksen hinta:  550 euroa, sisältää kahvit

Sitovat ilmoittautumiset:  25.3.2019 mennessä karla.pesonen(at)gmail.com. Koulutukseen mahtuu 20 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä

Koulutuksen peruutusehdot:  Sitovan ilmoittautumispäivän umpeutumisen jälkeen veloitamme 50% koulutuksen kokonaishinnasta.  Koulutuksen alettua sitoudut maksamaan koko koulutusmaksun. Sovi kouluttajien kanssa järjestelyistä, mikäli esteellisyys osallistumiseen ilmenee.  Yhdistys voi perua koulutuksen vähäisen osallistumismäärän vuoksi.

Annan mielelläni lisätietoja:  Karla Pesonen-Wikman    karla.pesonen(at)gmail.com

09. - 11.05.2019