Koulutuspäivät: Lapsen ja terapeutin yhteinen työskentely

Suomen NDT-yhdistys ry.  järjestää

KOULUTUSPÄIVÄT NDT-terapeuteille

23.9 -25.9.2015 Helsingissä

LAPSEN JA TERAPEUTIN YHTEINEN TYÖSKENTELY

(C-TASON KURSSI)

Koulutuspäivien toteutus on workshop-tyylinen, jossa  tarkoituksena on reflektoida omaa terapiatyöotetta. Huomiota kiinnitetään terapiatyöskentelyn tarkkuuteen ja erityisesti NDT-lähestymistavan mahdollisuuksiin auttaa yksilöä  ja toimia yhteistyössä yksilön kanssa, jolla on liikuntavamma.

Koulutuspäivillä paneudutaan myös siihen miten lapsen oma osallisuus otetaan terapiatyöskentelyssä  huomioon siten, että lapsesta kehittyy aktiivinen toimija sekä kuntoutumisensa että oman elämänsä osallisuuden kehittymisen suhteen.

Kouluttajina kurssilla ovat NDT-seniorikouluttajat Karla Pesonen-Wikman,  Päivi Korpinen,  Aini Virtanen, lasten psykoterapeutti , perheterapeutti Liisa Roine-Reinikka, lehtori Nea Vänskä (TtM, Ft), Metrolpolia ammattikorkeakoulu sekä erityisasiantuntija Kirsi Pollari (OTM, TtM, YTM, ft), Lastensuojelun keskusliitto.

SITOVA ILMOITTAUTUMINEN KURSSILLE 17.8.2015 MENNESSÄ: karla.pesonen(at)gmail.com

Lisätietoja kurssista Karla Pesonen-Wikman 040 537 4757karla.pesonen(at)gmail.com

Kurssin hinta on Suomen NDT-yhdistyksen jäsenille 500 e.  Voit liittyä Suomen NDT-yhdistyksen jäseneksi yhdistyksen verkkosivuilla www.ndt-yhdistys.fi      Jäsenmaksun suuruus on 25 e.

23. - 25.09.2015