Altaalla harjoittelu lapsen kanssa

page1image584page1image1168

Koulutusta lasten kanssa työskenteleville:
Altaalla harjoittelu lapsen kanssa (johdantotaso)

Miten harjoittelen lapsen kanssa altaassa? Kuinka harjoittelussa voin ottaa huomioon lapsen kuntoutuksen tavoitteet ja edistää niitä allastyöskentelyssä? Mitä etuja on vedestä elementtinä? Miten käytän harjoittelussa NDT/Bobath lähestymistavan mukaisia harjoitteita ja hyödynnän fasilitaation osaamista?

Aika: 28.-29.8.2017
Paikka: Tervaväylä, Lohipadon yksikkö

Myllytullinkatu 7, Oulu

Tavoite: Oletko valmis kurkkaamaan pinnan alle ja vähän syvemmälle? Koulutuksen tavoitteena on antaa kurssilaiselle ideoita allasharjoitteluun sekä valmiuksia analysoida lapsen liikkumiseen vaikuttavia tekijöitä allasympäristössä NDT/Bobath lähestymistapaa mukaillen. Koulutuksessa kurssilaiset pääsevät teorian lisäksi konkreettisesti oppimaan harjoituksia altaassa sekä toistensa että vierailevien lasten kanssa.

Kohderyhmä: Osallistujan tulee olla Suomen NDT-yhdistys ry.n jäsen. Jos et vielä ole jäsen, hae jäsenyyttä ilmoittautumisen yhteydessä lähettämällä postia: suomenndtyhdistys@gmail.com. www.ndt- yhdistys.fi -> yhdistys ->jäseneksi

Kouluttajat: Sanna Kujanpää, fysioterapeutti, NDT/Bobath terapeutti, NDT/Bobath vauvaterapeutti, erityisuimaopettaja, vauva- ja perheuinninohjaaja

Reetta Tuomisto, fysioterapeutti, NDT/Bobath kouluttaja, NDT/Bobath vauvaterapeutti

Koulutuksen hinta:

420 euroa

Sitovat ilmoittautumiset:

Sanna Kujanpää, sanskuja@gmail.com 30.6.2017 mennessä. Koulutukseen otetaan 16 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä.

Koulutuksen peruutusehdot:

Sitovan ilmoittautumispäivän umpeutumisen jälkeen peruutuksista veloitamme 50% koulutuksen kokonaishinnasta. Kurssin alettua sitoudut maksamaan koko kurssimaksun. Sovi kouluttajien kanssa järjestelyistä, mikäli esteellisyys osallistumiseen ilmenee. Yhdistys voi perua koulutuksen vähäisen osallistujamäärän vuoksi.

page1image14048page1image14208page1image14368

page2image568page2image1152